nerpor
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

برند کوتون با برنامه ریزی، تکیه بر تکنولوژی های روز نساجی و داشتن غنی ترین کالکشن های پوشاک امیدوار است که در سال 2023 بتواند فروشگاه های فعال خود را  در تمامی پنج قاره دنیا راه اندازی کند و به یک برند جهانی تبدیل شود.

از دلایل محبوبیت و موفقیت برند کوتون می توان به استفاده از طرح های منحصر به فرد در تولید محصولات، تنوع، کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه برای تمامی اقشار جامعه و مشتری محوری اشاره کرد. این برند در بین ایرانیان بسیار طرفدار دارد و خیلی از افراد با خرید آنلاین از سایت کوتون ترکیه از محصولات اصل با قیمت پایین تر از بوتیک های موجود در کشور برخوردار می شوند.

محصولات برند کوتون طیف گسترده ای از انواع پوشاک خانم ها، آقایان و کودکان را در بر می گیرد و همچنین در زمینه تولید اکسسوری های مختلف نظیر عینک، کیف و کلاه نیز فعالیت دارد و شما هر آنچه از دنیا مد و پوشاک بخواهید در این برند خواهید یافت.

 یکی از راه های خرید محصولات این برند خرید اینترنتی از سایت کوتون ترکیه است در این سایت امکان خرید آنلاین بیش از 2000 محصول متفاوت وجود دارد و این موضوع یکی از وجه تمایزات مثبت این برند با سایر برندها است. سایت کوتون روزانه بالای شش میلیون نفر بازدید کننده دارد و با گذشت زمان به تعداد بازدید کنندگان نیز اضافه می شود در نتیجه باید گفت که پوشاک و محصولات برند کوتون طرفداران بسیاری در جهان و ایران دارد.

 

سایت منگو ترکیه اینترنتی(MANGO)

شما با خرید ازمنگو ترکیه می‌توانید از پوشاک برند منگو بدون دردسر و در زمان کوتاه با قیمت بهتر برخوردار شوید. برند منگو (MANGO) در سال 1984 در شهر بارسلونای اسپانیا در زمینه تولید پوشاک و مد فعالیت خود را آغاز کرد این برند معتبر و مشهور در ابتدا کار خود را با شعار و هدف تاسیس یک شعبه در هر شهر شروع کرده و امروزه حدود 2000 فروشگاه در 103 کشور دنیا دارد. اولین سایت برند پوشاک منگو در سال 1995 راه اندازی شد و منگو در سال 2000 اولین فروشگاه اینترنتی خود را تاسیس کرد.

محصولات برند منگو کاملا مد روز هستند و همانند برند زارا این برند نیز پوشاک فشن و مرسوم را طراحی و تولید می کند و با قیمت مناسب به بازارهای فروش عرضه می نماید از این رو توانسته به یکی از برندهای موفق در زمینه مد و پوشاک تبدیل شود.

بیشتر شعبه ‌های برند منگو در کشور اسپانیا و شهر مادرید قرار دارد همچنین در استانبول ترکیه نیز شعبه های بسیاری از این برند افتتاح شده و افراد بسیاری از جمله ایرانیان را به خود جذب کرده است. اگر شما هم به پوشاک برند منگو علاقه دارید یکی از راه‌ های عالی بدون نیاز به سفر و اقامت در کشور ترکیه خرید آنلاین از سایت منگو ترکیه است.

محصولات برند منگو در ابتدا کار، تنها پوشاک زنانه را در بر می ‌گرفت اما با گذشت زمان علاوه بر آن، انواع پوشاک مردانه، کودکان و نوجوانان و انواع اکسسوری توسط برند منگو تولید شد که طرفداران بسیاری در دنیا دارند.

در سایت منگو ترکیه انواع و اقسام پوشاک زنانه، مردانه، کودکان و نوجوانان با توجه به نوع کاربرد در دسته بندی های مختلفی قرار گرفته اند تنوع پوشاک و مدل ها در این سایت بسیار زیاد است از این رو شما هر آنچه از برند منگو بخواهید با خرید اینترنتی از سایت منگو ترکیه به آن دست پیدا می کنید. در این سایت حراجی های بزرگی برگزار می شود و امکان خریداری پوشاک با تخفیف 70 درصدی در بعضی روزها وجود دارد.

 

 

خرید از سایت ماوی ترکیه (Mavi) پوشاک ، لوازم ارایشی ، کیف و کفش و ...را داراست بهترین گذینه است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۹:۴۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب